jäsenetulogot

Suomen sarjakuvaseuran jäsenenä saat Sarjainfo-lehden kotiisi neljä kertaa vuodessa. Lisäksi saat jäsenkortin.

Jäsenkortilla saatavat yhteistyöedut

Alennusprosentit koskevat pääsääntöisesti normaalihintaisia tuotteita. Yhteistyötahojen lista täydentyy vielä.

Asema Kustannus tarjoaa korttia näyttämällä Helsingin sarjakuvafestivaaleilla kolme albumia kahden hinnalla.

Geezers / Molotow Helsinki Consept Store (Teollisuuskatu 6, Helsinki) tarjoaa alennuksia ostoksista liikkeessä: 10 % alennuksen tusseista ja kirjallisuudesta sekä 5% alennuksen spraymaaleista.

Sarjakuvien erikoisliike Kulku-Katin Pojassa (Läntinen Brahenkatu 12, Helsinki) saat kortilla -10 % tuotteista.

Pieni Limonaditehdas tarjoaa verkkokaupasta 10% alennuksen tilauksesta koodilla SARJAKUVA10.

Otavan Kirjakauppa (Uudenmaankatu 10, Helsinki) antaa alennusta -30 % normaalihinnoista myymälässä.

Kirjakauppaketju Rosebud tarjoaa alennusta -10% kirjakaupoissa sekä verkkokaupassa.

Sarjakuvakeskuksen kursseista on jäsenille kurssikohtainen alennushinta.

Taidetarvikeliike Snow White (Hämeentie 2 M, Helsinki), -15 % taidetarvikkeista.

Taidetarvikeliike Tempera (Uudenmaankatu 16, Helsinki) tarjoaa alennuksia ostoksista liikkeessä: -10–15–20 % riippuen tuotteesta. (Alennukset eivät koske nettohinnoiteltuja tuotteita eivätkä tarjouksia.)

Turun Sarjakuvakauppa tarjoaa -10% tuotteista Turun myymälässä ja verkkokaupassa. Syötä ostoskorissa alennuskoodiksi SSS ja jäsenkorttisi numero yhteen kirjoitettuna.